Ручка для шила із пластику HDPE

Привіт всім сьогодні робимо ручку для шила із пластику HDPE.

2015-07-31 13.00.04

 

Зазвичай коли робиш плати методом фоторезісту з паперовим фото шаблоном буває так що плата виходить їз замкненими доріжками або цятками не витравленої міді. Це трапляється коли під просочений  маслом фотошаблон потрапляють бульбашки повітря.

[adsense type=”banner”]
 

Виправляти ці похибки доводиться шилом. В мене для цього було шматок зламаного свердла заточене на кінці вставлене в маленьку  алюмінієву  трубку, працювало чудово але діаметр був замалий  було незручно тримати в руках. Тому я вирішив змінити ручку.

Колись натрапив на низку відео про власні деталі з пластику HDPE.

Ось ще варіант ручки саме ця стаття надихнула мене на експеримент.

http://atomicshrimp.com/post/2011/06/15/Plastic-Moulding-Using-Recycled-Bottle-Tops

Ну і колоритні російські хлопці Клюкер та Грібабас які роблять ножі з речей знайдених на вулиці. В них я запозичив технологію плавлення пластику на свіжому повітрі.

Раджу подивитись їх канал вони дають корисні поради, ну і просто заряджають позитивом))

Так що ж таке HDPE?

High-density polyethylene (HDPE) or polyethylene high-density (PEHD)

Тобто поліетилен великої щільності, температура плавлення 130°C.

Зазвичай з нього зроблені наступні речі:

Пробки ПЕТ пляшок

Каністри для моторної оливи

Миючі засоби

Шампуні

Все це можна використовувати як матеріал для плавлення, але обов’язково треба дивитись на позначення на дні пляшки.

 

1il02_hdpe

Вироби мають бути позначені  назвою HDPE або PEHD та трикутником з цифрою “2” або “02”в середині.

Свій пластик я подрібнив ножицями на квадрати 5х5мм.

2015-07-04 14.35.43 2015-07-07 20.36.26zKkIPByh2ML-N0eGQ2H6nLWUoCVo57EmVakgLsb5-Lg

 

Зробив форму для плавлення з старого електролітичного конденсатора. Ручку Треба зробити надійну моя прикручена на дріт дуже швидко відпала.

Ставимо форму на вогонь та потроху підсипаємо подрібнений пластик. Треба зауважити що пластик плавиться тільки об стінки форми тож його треба перемішувати , щоб виходили бульки треба притискувати до дна розплавлений пластик стрижнем меншого діаметру. Стрижень має бути також розігрітий окремо щоб до нього не прилипав пластик.

В кінці я закрив форму дерев’ним поршнем та міцно скрутив струбциною.

Після застигання я вийняв з форми пластикову деталь.

2015-07-31 11.25.52

Пластик дуже легко обробляється ножем та напільником, пишуть що чудово фрезерується на ЧПУ.

Після обробки ручним інструментом я вплавив в створену ручку заточену частину свердла.

2015-07-31 14.23.00 2015-07-31 14.23.10 2015-07-31 14.23.38

Ну і нарешті мій результат викладений у відео

Ручка вийшла трохи менша ніж я хотів, тому що прийшлось зрізати 1см заготовки в ньому була велика бульбашка.

Але в результаті вийшло таке міні шило/керн. В руці міцно фіксується подивимось згодом чи  буде зручна в користуванні.

 

 

 

Залишити відповідь